rimwebr_edited.png
rim

rim lichtveld 

 

"ik sta voor heldere vormgeving en humor, dat is noodzakelijk voor een inspirerende toekomst van elk bedrijf"

op 18e jaar in de reclame gestart bij bureau's als ogilvy & mather en via diverse ontwerpbureau's tot ontwerper opgeklommen

zelfstandig voor gerenomeerd management-adviesbureau gewerkt, dus ook van communicatie en strategie het nodige opgepikt

bijzondere bedrijfsinterieurs ontworpen die tv, de landelijke dagbladen en zelfs architectuurblad hebben gehaald

beregoed in intakegesprekken:

pas tevreden als alles duidelijk is en de vormgeving positief verrast

staat voor heldere vormgeving, dat maakt de wereld mooier en duidelijker

werkt met relativerende humor, dat creëert nieuwe inzichten, verbindt mensen en maakt ze blij!

is straight en direct in het contact met de opdrachtgever: alles voor een vormgeving die past

the why

rim gelooft dat goede vormgeving belangrijk is voor een heldere toekomst van elk bedrijf

 

the how

rim ontwerpt tot de blijvende glimlach bij zijn opdrachtgevers verschijnt  

 

the what

rim ontwerpt gefundeerde toekomstbestendige logo's en alles wat daar verder uit voortkomt